Tuesday, April 7, 2015

Linzensalade met feta en licht geroosterde cashewnoten




Plots was het lunchtijd.
Gelukkig had ik in mijn voorraadkast een blikje linzen en een groot blik feta van de Turkse supermarkt staat altijd standaard in mijn koelkast.
Met een beetje creativiteit had ik toch binnen no time deze lekkere salade op mijn bord.








































  • 1 of 2 tomaatjes
  • Een halve rode ui in ringen
  • Een half blikje linzen
  • Wat verkruimelde feta; zo'n twee eetlepels.
  • Een klein handje rauwe cashewnoten (bij de Turkse supermarkt, lidl of notenkraam op de markt)


Rooster de cashewnoten en snijd ondertussen de ui in dunne ringen en de tomaat in plakjes.
Doe de linzen op een bord, de uienringetjes en tomaat erbij. Verkruimel de feta erover alsook de inmiddels geroosterde cashewnoten en klaar is de salade.




No comments:

Post a Comment